Večný boj medzi Svetlom a Temnotou.
Všetky tieto kúzla sú vyvinuté na použitie proti Iným. Použitie na bežného človeka môže mať nežiadúce negatívne účinky.
Kúzla tejto kategórie dokáže používať každý Iný.
Ide o obrané kúzlo, ktoré je možné zoslať aj na inú osobu.
Redukuje výsledné zranenie o 1 stupeň.
Efekt: 1 boj/ 1 hodina
Stojí 20 magov
Liečiteľ zosiela za polovicu magov.
Každý môže mať len 1 aktívne obranné kúzlo.
Liečivé kúzlo, dokáže liečiť ľahké zranenia.
Efekt: okamžitý.
Stojí 20 magov
Dokážu sa naučiť iba liečitelia.
Telekinetické zatlačenie a držanie človeka alebo iného nižšej kategórie.
Efekt: okamžitý.
Stojí 20 magov + 10 za každú kategóriu/človeka
Kúzlo spôsobujúce ilúziu zmeny čŕt tváre. Výsledná podoba je veľmi príťažlivá a dôveryhodná. Znázorňujeme závojom.
Mág s vyššou kategóriou ako zoslaný závoj vidí pravú tvár.
Efekt: 1 hodina.
Stojí 20 magov + 10 za každú kategóriu/človeka.
Dokážu sa naučiť len vedmy.
Umlčí človeka a Iného nižšej kategórie. Ak toto kúzlo platí na mága, nemôže zosielať kúzla, môže iba aktivovať amulety.
Nepôsobí na Iných s vyššou kategóriou.
Efekt: 1 hodina.
Stojí 20 magov + 10 za každú kategóriu/človeka.
Dokážu používať mágovia 6. kategórie a obratníci 4. kategórie.
V prípade, že sa kúzla pokúsi použiť mág na nižšej kategórii, nebudú fungovať.
Odhalí či je jedlo/pitie otrávené. Neodhalí jedy na vyššej kategórii.
Efekt: okamžite.
Stojí 50 magov + 10 za každú kategóriu.
Zruší kúsok techniky a mechaniky na ekvivalentnej úrovni.
(6-Bicykel, 5-pištoľ, 4-auto, 3-mobil, 2-počítač)
Efekt: okamžite.
Stojí 50 magov + 10 za každú kategóriu.
Spôsobí zrýchlenie pohybov. Ak utekáte, chytí vás len mág, ktorý kúzlo zošle na vyššej kategórii. Môžete sa pokúsiť utiecť pred bojom, ešte pred porovnaním bojovej zručnosti.
Zraneného chodobeh zrýchli na úroveň nezraneného.
Efekt: 1 hodina.
Stojí 40 magov + 10 za každú kategóriu.
Dokáže zamaskovať kategóriu Iného pred nižšou kategóriou.
Efekt: 1 hodina.
Stojí 40 magov + 10 za každú kategóriu.
Nenávratne zničí akýkoľvek nemagický predmet.
Efekt: okamžitý
Stojí 60 magov
Dokážu používať mágovia 5. kategórie a obratníci 3. kategórie.
V prípade, že sa kúzla pokúsi použiť mág na nižšej kategórii, nebudú fungovať.
Dokáže schovať predmet v šere. Vytiahnuť ho môže len osoba určená pri vytváraní schránky alebo mág, ktorý použije vyššiu kategóriu sily. Môže byť na ňu uvalené dodatočné ochranné kúzlo.
Efekt: do zničenia.
Stojí 160 magov + 20 za každú kategóriu.
Na jej zoslanie je nutné vstúpiť do šera, kde je cena za zosielanie kúzel dvojnásobná (už počítané).
Zruší dlhodobé kúzlo rovnakej alebo nižšej kategórie. Je potrebné cieliť na konkrétne kúzlo. (Na iné nebude fungovať.)
Efekt: okamžite.
Stojí 60 magov + 10 za každú kategóriu.
Znemožní pohyb Inému a človekovi na nižšej kategórií.
Efekt: 2 minúty.
Stojí 50 magov +10 za každú pridanú kategóriu/človeka/0,5 minút
Dokážu používať mágovia 4. kategórie a obratníci 2. kategórie.
V prípade, že sa kúzla pokúsi použiť mág na nižšej kategórii, nebudú fungovať.
Vytvorí okruh, ktorý bežní ľudia ignorujú, Iní nižšej kategórie majú problém sa na dané miesto sústrediť, takže nemôžu zosielať kúzla. Pôsobí na miesto v polomere 5 metrov.
Efekt: 1 hodina.
Stojí 60 magov + 10 za každých 5 metrov do polomeru.
Ľudia a Iní nižšej kategórie stuhnú v priestore a čase. Nemôžu sa hýbať a myslieť, ale ani im nemôže byť ublížené. Tiež sa s nimi nedá pohnúť.
Efekt: 5 minút.
Stojí 80 magov + 10 za každú pridanú kategóriu/človeka
Ničí nemŕtvych nižšej kategórie.
Efekt: okamžitý.
Stojí 70 magov + 10 za každú kategóriu/cieľ naviac
Liečivé kúzlo, dokáže liečiť stredné zranenia.
Efekt: okamžitý.
Stojí 70 magov
Dokážu sa naučiť iba liečitelia.
Dokážu používať mágovia 3. kategórie a obratníci 1. kategórie.
V prípade, že sa kúzla pokúsi použiť mág na nižšej kategórii, nebudú fungovať.
Uspí ľudí a Iných nižšej kategórie. Nepôsobí ihneď, najskôr je osoba ospalá, až potom zaspí.
Efekt: 5 minút.
Stojí 60 magov + 10 za každú kategóriu/cieľ.
Uspí ľudí a Iných nižšej kategórie. Nepôsobí ihneď, najskôr je osoba ospalá, až potom zaspí. Pôsobí v polomere 5 metrov.
Zosielateľ musí počkať kým obete zaspia. Pôsobí v okolí zosielateľovej magickej značky.
Efekt: 5 minút.
Stojí 70 magov + 10 za každú kategóriu – zvýši polomer o 5 metrov.
Nenávratne zničí akýkoľvek magický predmet
Efekt: okamžitý
Stojí 130 magov
Pozmení akúkoľvek jednu spomienku
Efekt: permanentný/po Prelomenie kúzla
Stojí 100 magov +10 za každú kategóriu/človeka
Zruší všetky kúzla rovnakej alebo nižšej kategórie v danom rádiuse vrátane bojových.
Efekt: okamžitý
Stojí 90 magov +10 za každú kategóriu zvíši polomer o 5m
Dokážu používať mágovia 2. kategórie a obratníci mimo kategórie.
V prípade, že sa kúzla pokúsi použiť mág na nižšej kategórii, nebudú fungovať.
Liečivé kúzlo, dokáže liečiť ťažké zranenia.
Efekt: okamžitý.
Stojí 90 magov
Dokážu sa naučiť iba liečitelia.
Smrť cieľa vyššej/slabšej kategórie, neplatí na nemŕtvych.
Efekt: okamžite.
Stojí 90 magov + 10 za každú kategóriu.
Liečitelia sa nedokážu naučiť.
Varuje pred útokom. Cieľ nie je v boji prekvapený.
Efekt: 1 hodina
Stojí 100 magov + 10 za každú kategóriu.
Iba tieto kúzla sa dajú použiť v boji a všetky určitým spôsobom ovplyvňujú bojovú zručnosť.
Keďže ich zoslanie určitý čas trvá a vyžaduje sústredenie musia byť zoslané PRED bojom kde už narozdiel od ostatných sústredenie nevyžadujú. Ak nejde kúzla nachystané nemôžu byť počítané do bojovej zručnosti.
Takto môže byť nachystané útočné kúzlo 15 minút. Potom stratí účinnosť a je nutné ho zoslať a zaplatiť znovu.
Ide o útok energiou. (Pri hraní spôsobí ľahké zranenie)
Pridáva 1 bod do bojových zručností.
Efekt: okamžitý.
Stojí 20 magov
Liečitelia nevedia zosielať.
Útok ohnivou guľou. (Pri hraní spôsobí stredné zranenie)
Pridáva 2 body do bojovej zručnosti.
Efekt: okamžite.
Stojí 70 magov
Liečitelia nevedia zosielať.
Ide o silnejšie obranné kúzlo, ktoré môže byť zoslané aj na inú osobu.
Pridáva 2 body do bojovej zručnosti.
Efekt: 1 boj/ 1 hodina
Stojí 60 magov
Liečiteľ zosiela za polovicu magov.
Každý môže mať len 1 aktívne obranné kúzlo.
Vyšle 3 ostria na 3 rôznych ľudí a zraní ich. (Pri hraní spôsobí 3 ľuďom stredné zranenie.)
Pridáva 2 body do bojovej zručnosti
Efekt: okamžite.
Stojí 100 magov
Liečitelia nevedia zosielať.
Korbáč ohňa, ktorý útočí na cieľ a zraňuje. (Pri hraní spôsobí ťažké zranenie)
Pridáva 3 body do bojovej zručnosti.
Efekt: okamžite.
Stojí 80 magov
Liečitelia nevedia zosielať.
Najsilnejšie obranné kúzlo, ktoré môže byť zoslané aj na inú osobu.
Pridáva 3 body do bojovej zručnosti.
Efekt: 1 boj/1 hodina
Stojí 100 magov
Liečiteľ zosiela za polovicu magov.
Každý môže mať len 1 aktívne obranné kúzlo.
Upírske schopnosti budú platené ľudskou krvou, ktorú upír má v sebe.
Upír sa dokáže naučiť schopnosti maximálne svojej kategórie.
Človek alebo Iný s nižšou kategóriou musí čo najskôr prísť k tomu, kto ho volá. (Pôsobí prostredníctvom organizátora.)
Stojí 0,1l krvi
Telekinetické zatlačenie a držanie človeka alebo iného nižšej kategórie.
Stojí 0,1l krvi
Človek alebo Iný s nižšou kategóriou splní jednoduchý príkaz.
Stojí 0,2l krvi
Na rukách upírovi vytvoria pazúry.
Pridáva 1 bod do bojovej zručnosti.
Stojí 0,2l krvi
Uspí človeka, alebo Iného nižšej kategórie urobí malátnym.
Stojí 0,2l krvi
Zruší kúsok techniky a mechaniky na ekvivalentnej úrovni.
(6-Bicykel, 5-pištoľ, 4-auto, 3-mobil, 2-počítač)
Stojí 0,2l krvi
Spôsobí zrýchlenie pohybov. Ak utekáte, chytí vás len mág, ktorý kúzlo zošle na vyššej kategórii. Môžete sa pokúsiť utiecť pred bojom, ešte pred porovnaním bojovej zručnosti.
Zraneného chodobeh zrýchli na úroveň nezraneného.
Stojí 0,2l krvi
Zruší dlhodobé kúzlo rovnakej alebo nižšej kategórie. Je potrebné cieliť na konkrétne kúzlo. (Na iné nebude fungovať.)
Stojí 0,3l krvi
Upír si môže podriadiť upíra nižšej kategórie.
Stojí 0,3l krvi
Vytvorí okruh, ktorý bežní ľudia ignorujú, Iní nižšej kategórie majú problém sa na dané miesto sústrediť, takže nemôžu zosielať kúzla. Pôsobí na miesto v polomere 5 metrov.
Stojí 0,4l krvi
Upír sa dokáže premeniť na hmlu. Dokáže sa tak dostať do akéhokoľvek priestoru, ktorý nieje vzduchotesne zabezpečený.
Stojí 0,5l krvi
Upír sa dokáže premeniť na netopiera, bude to však netopier o veľkosti človeka. Fakt veľký netopier.
Stojí 0,6l krvi
Event Horizon ©