Večný boj medzi Svetlom a Temnotou.
Áno, zvitok s kúzlom je magicky očarovaný, že sa kúzlo vieš naučiť okamžite. Nepotrebuješ ani učiteľa ani tým nestráviš žiadny čas.
Každý zvitok má však obmedzený počet použití.
Áno, grimoár je ako tvoj učiteľ, môžeš sa z neho učiť všetky kúzla (nepotrebuješ silnejšieho učiteľa). Učenie kúziel však trvá čas.
7. kategória kúzla – 1 mesiac učenia
…….
2. kategória kúzla – 6 mesiacov učenia
Áno, štandardne mágovia čerpajú maximálne 50 magov za mesiac, viac by negatívne ovplyvnilo ich okolie. (toto platí medzi hrami a z podstaty sveta)
Ak niekto čerpá medzi hrami viacej, musí napísať koľko, a kde organizátorom. (hliadky@event-horizon.sk)
Čakáme ešte na vyjadrenie hliadok, aké vydajú nariadenie ohľadne čerpania pre Bratislavu. Tie môžu čerpania sankcionovať podľa vlastného uváženia.
Vysvetlenie prečo bežne mágovia nepotrebujú viacej– na bežné každodenné nenápadné záležitosti mág spotrebuje maximálne 1-5 magov za deň. Až zložitejšie kúzla (viď na stránke) spotrebovávajú viac energie.
(Spravil som si kávu a zabudol som na ňu. Nechcem ju piť studenú tak si ju za 1 mag zohrejem v ruke.)
Áno, do akéhokoľvek predmetu, vlasu, nechtu… Množstvo energie v jednom predmete je neobmedzené.
Označíš ho oranžovou nálepkou na ktorej napíšeš množstvo uložených magov. Takto bude aj iný mág vedieť koľko energie je tam uložené, a môže ju vybrať.
Ak však budeš chcieť energiu z predmetu vybrať, musíš ju vybrať všetku naraz.
(Mám v predmete 50 magov, ale vyberám len 30 magov, v predmete už však zvyšných 20 nezostane lebo sa rozplynú do priestoru.)
Každý predmet s energiou môže byť zničený, ako keby to bol obyčajný predmet. Energia v ňom uložená sa rozplynie.
Nie.
Prelomenie kúzla účinkuje len na kúzla s dlhotrvajúcim efektom, ktoré už boli zoslané.
Takže ho napríklad môžem použiť ak niekto na kamaráta zoslal Freeze a kamarát je teraz zamrznutý.
Nemôžem ho použiť ak niekto ešte len ide zoslať Freeze na kamaráta.
Ak si mág:
Ak si vlkolak:
Ak si obratník:
Ak si upír:
Ak si vedma/zariekavač:
Ak kúzliš, vytváraš predmet, alebo sa premieňaš, dáš svoju magickú značku do štvorčeku.
Ak čerpáš energiu, dáš svoju magickú značku do krúžku.
Pri použití amuletu sa magická značka nekreslí.
Bežná každodenná mágia magickú stopu zanecháva len na pár sekúnd.
Ak kúzliš/čerpáš na tom istom mieste obtiahneš značku, nekreslíš novú a do obkolesenia pridáš čiarku (je zakázané dopisovať čiarky k inému znaku)
Ak vstupuješ alebo vychádzaš zo šera, magickú značku nekreslíš.
Sú 3 druhy možných útokov v boji. NEDAJÚ SA KOMBINOVAŤ! keďže boj je rýchla a impulzívna situácia, nedokáže postava počas neho úplne zmeniť štýl boja.
Útok mágiou – môžeš mať pripravené maximálne 2 bojové kúzla (každé na jednej ruke) a môžeš si teda zvýšiť bojovú zručnosť len o tieto 2 kúzla
Útok zbraňou – môžeš mať len 1 zbraň. Zvýšiť si teda bojovú zručnosť len o túto jednu zbraň (v oboch rukách môže mať zbraň len hráč so základnou bojovou zručnosťou 7)
Útok premenou – Obratníci alebo vlkolaci sa môžu premeniť a bojovať vo svojej premenenej forme, zvýšia si tak svoju bojovú zručnosť o 3 (obratníci) alebo o 7 (vlkolaci)
Áno, útočné kúzla máš prichystané v rukách ( v každej ruke maximálne jedno kúzlo) a obranu máš na tele. Takže sa nijako neovplyvňujú. To isté platí pri použití fyzických zbraní alebo premene.
Nie, zbrane tak isto ako aj útočné kúzla musíš mať prichystané v rukách. Boj je veľmi rýchla záležitosť, nepodarilo by sa ti vytiahnuť zbraň dostatočne rýchlo.
Nie, súper dostane zranenia podľa kúzla/zbrane ktorú si na neho použil. Ak chceš aby porazený zomrel, musíš ho po boji explicitne doraziť. (Podrezanie, prebodnutie….) a oznámiš mu, že si ho definitívne zabil. Jeho telo sa na to rozplynie v šere.
Samozrejme.
Napíš nám však ak sa chystáte stretnúť viacerí. Radi by sme sa ako pozorovatelia zúčastnili tiež.
Ak ide len o malé stretnutie tak nám potom napíš na hliadky@event-horizon.sk čo ste robili.
Vo svojej podstate áno, budeme však radi ak nám závažné plány oznámiš predom, zakazovať ti ich však určite nebudeme.
Ak sa rozhodneš zabiť inú postavu, (aj keď je to významná postava) môžeš. Herné následky však z toho budeš musieť niesť.
Na hre sú všetky postavy hráči. My ako organizátori tam nemáme žiadne postavy bez ktorých by hra nemohla ísť.
Samozrejme sa musíš riadiť zákonmi a nariadeniami Slovenskej Republiky. Za porušenie zákona, ktorého sa hráč dopustí, neberú organizátori žiadnu zodpovednosť.
Pri registrácií, dostane každý hráč malú brožúrku s mapkou dôležitých miest. Dôležité miesta pribudnú aj na stránku.
Herné územie nieje žiadno ohraničené, drvivá väčšina udalostí sa však bude odohrávať v pešej zóne v centre Bratislavy. (Staré mesto)
Ak však budete chcieť môžete využiť akékoľvek dopravné prostriedky máte k dispozícií.
Skrátenú formu pravidiel dostane každý hráč pri registrácií v brožúrke. Nieje teda potrebné si ich tlačiť sám.
Taktiež sú stále k dispozícií organizátori, či už na stanovisku, alebo telefonicky, kde sa môžete kedykoľvek čokoľvek spýtať.
Grimoár je NEHERNÝ predmet, nedá sa teda niekomu vziať, a nazerať do neho. Grimoár predstavuje pamäť daného mága. Slúžia skôr na overenie, či daný mág môže kúzlo poznať.
Nemôžete o inom mágovi vyčítať kategóriu, alebo kúzla, ktoré pozná.
Môžete ho mať vo fyzickej forme, ale tiež len obrázky stiahnuté v mobile.
Okrem štandardných vecí ako oblečenie už len tvoj grimoár a prípadne špeciálne predmety, ktoré si si uviedol do inventáru.
Kriedu, nálepky, brožúrku a všetko ostatné potrebné od nás dostaneš na hre.
Event Horizon ©